PREKIŲ GRĄŽINIMAS, KEITIMAS IR GARANTIJOS.

Kokybiškų prekių grąžinimas

Klientas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų (nuo prekės pristatymo dienos Klientui) atsisakyti prekės, atsisakant prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešant apie tai Pardavėjui ir grąžinant prekes. Klientas prekes grąžina savo sąskaita, padengdamas prekės grąžinimo išlaidas. Šia teise Klientas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekės turi būti grąžintos nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, vienkartinė prekių pakuotė negali būti pažeista, t.y. prekės turi būti nepraradusios tokios išvaizdos, kokia buvo parduotos. 
  • prekė turi būti Kliento nesugadinta;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią Klientas gauvo;

Apie pirkimo atsisakymą Klientas Pardavėjui praneša pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu labas@munto.lt. 

Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 14 (keturiolikos) dienų. Terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kai Klientas gauną prekę.

Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kai jis gavo Kliento pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Klientui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant, prekių pirkimo metu kliento apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Grąžindamas klientui visas sumokėtas sumas, pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Klientas mokėdamas pardavėjui, nebent klientas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir, jei klientas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.

Teisė grąžinti prekes Klientas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos prekinė išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir tvarkinga originalia pakuote.

Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu, nenaudotos su nepakitusia prekine išvaizda ir pakuotėmis.

Prekių grąžinimo metu Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo Kliento išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

Tuo atveju, jei Klientas įsigijo netinkamos kokybės prekes, arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba Klientui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos, prekės grąžinimo išlaidos. Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos, jei Klientas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą.

Prekių keitimas.

Klientas turi teisę per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, klientas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Kliento pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu labas@munto.lt.

Jei Klientui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Kliento nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektacijos. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Klientui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Klientui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Kliento pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Kliento nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

Per Taisyklių numatytą terminą Klientas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, išskyrus šias:

  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307);
  • fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);
  • spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);
  • audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);
  • kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);
  • megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);
  • kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209);
  • pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);
  • siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);
  • liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);
  • perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);
  • mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
  • elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);
  • antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);
  • laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);
  • laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);
  • muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);
  • baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);
  • žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);
  • meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).

Garantijos

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, jos pakeitimas kita tokia pat preke ar remontas atliekamas nemokamai. Pardavėjas už sugrąžintą nekokybišką prekę grąžina pinigus, jeigu prekė yra nepataisoma ir pardavėjas neturi prekės pakeisti kita tokia pat preke.

Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui ar pakeitimui.

Sugedus prekei, Klientas gali tiesiogiai kreiptis į Munto.lt ir Klientui bus suteikta visa reikalinga informacija ir/ar pagalba dėl sugedusios prekės remonto ar keitimo.

Pateikdami garantinę prekę, būtinai pateikite pirkimo dokumentą arba galiojantį prekės garantinį taloną.

Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, jas teikia prekių garantinio aptarnavimo centrai.

Jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra už Lietuvos Respublikos ribų, Pardavėjas organizuoja Prekių siuntimą į tokį (-ius) centrą (-us);

Jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra Lietuvos Respublikoje, Klientas gali būti nukreipiamas į tokį (-ius) centrą (-us).

Pardavėjas neatsako už tai, kad Munto.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Kliento naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Klientui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą arba apžiūrėti prekę atsiėmimo punkte.

Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.